RMB POP-UP.Onze rebranding, die vieren we!
Om onze rebranding te vieren, verwelkomen we van 23 november tot 16 december 2022 vertegenwoordigers van de reclamemarkt in een speciaal ingerichte pop-upruimte in onze kantoren aan de Louis Schmidtlaan in Etterbeek. Op deze speciaal voor het evenement ontwikkelde webpagina ontdekt u al het nieuws en alle foto's en video's van de verschillende sessies die we voor onze klanten en partners organiseren.
De eerste week van het event staat in het teken van de inhuldiging van de nieuwe positionering van de regie. In de volgende drie weken komen de thema's duurzaamheid (week van 28/11), innovatie (week van 05/12) en exploratie (week van 12/12) aan bod.
De verschillende sessies, waarop telkens het publiek dat betrokken is bij het onderwerp te gast is, worden gehost door teams van RMB of van de mediapartners met uitgebreide presentaties of interactieve workshops. Uiteraard staat bij elke sessie ook een feestelijk moment op het programma.
Veel plezier met uw bezoek aan onze pop-up!

RMBMove ahead
RMB koos 23 november 2022 als datum om zijn nieuwe merkimago in te huldigen. Dit accordeert perfect met een snel veranderende reclamecontext en met de grote transformaties die het bedrijf de laatste jaren opstartte. Graag stelt RMB zijn nieuwe visuele identiteit, herziene bedrijfswaarden en nieuwe positionering voor: 'Move ahead. De communicatiewereld verandert en RMB verandert mee. Dat ons vak van reclameregie voortdurend moet evolueren, daar zijn we zeker van.Enkel zo kunnen we u - medewerkers, klanten en partners - te allen tijde de meest relevante, ethische en gedurfde oplossingen bieden. Om deze uitdaging met succes aan te gaan, vinden we onszelf opnieuw uit, samen met u. Als 'partner' gaan we vooruit met alle spelers in het reclame-ecosysteem.. De baseline « RMB Move ahead » traduit notre nieuwe filosofie die focust op innovatie, exploratie en duurzaamheid. Welkom in onze nieuwe toekomstvisie!