Régie Média Belge

Régie Média Belge
nl

RMB
Move ahead

RMB koos 23 november 2022 als datum om zijn nieuwe merkimago in te huldigen. Dit accordeert perfect met een snel veranderende reclamecontext en met de grote transformaties die het bedrijf de laatste jaren opstartte. Graag stelt RMB zijn nieuwe visuele identiteit, herziene bedrijfswaarden en nieuwe positionering voor: 'Move ahead.  

De communicatiewereld verandert en RMB verandert mee. Dat ons vak van reclameregie voortdurend moet evolueren, daar zijn we zeker van.Enkel zo kunnen we u - medewerkers, klanten en partners - te allen tijde de meest relevante, ethische en gedurfde oplossingen bieden.

Om deze uitdaging met succes aan te gaan, vinden we onszelf opnieuw uit, samen met u. Als 'partner' gaan we vooruit met alle spelers in het reclame-ecosysteem.

. De baseline « RMB Move ahead » traduit notre nieuwe filosofie die focust op innovatie, exploratie en duurzaamheid.

Welkom in onze nieuwe toekomstvisie!

Ons nieuws

New identity

Engagement. Transitie. Transparantie.

De drie synoniemen van ‘duurzaamheid’ bij...

New identity

RMB: een nieuw logo!

De nieuwe positionering van RMB vertaalt...

Onze evenementen in beelden