Régie Média Belge

Régie Média Belge
nl

RMB: een nieuw logo!


De nieuwe positionering van RMB vertaalt zich uiteraard in een aanpassing van de visuele identiteit. Ons nieuwe logo geeft niet enkel weer wie we zijn vandaag maar symboliseert ook onze toekomst. En om onze positieve ideeën beter uit te beelden, gebruikten we een nieuw kleurenpalet met zowel zachte als moderne en levendige tinten. 

Het communicatiebureau Secondfloor, dat RMB adviseerde voor het hele rebrandingsproces, ontwierp ook het nieuwe logo van de regie. 


Dit nieuwe logo met moderne, afgeronde letters geeft het menselijke en vriendelijke karakter van de regie weer. Het kleurverloop – van oranjegeel naar blauw – symboliseert de diversiteit van het aanbod. En de schuine beweging in de letter ‘m’ weerspiegelt de dynamiek van RMB’s evolutie.  


De baseline « move ahead », in kleine letters, kan onder of rechts naast het logo staan. Het woord ‘move’ moet duidelijk maken hoe belangrijk innovatie voor ons is.



Ook de units F.L.A.S.H. en VIBE– die respectievelijk instaan voor de ontwikkeling van creativiteit en de exploitatie van data – veranderen hun logo om zo coherent te blijven met RMB in dezelfde merkarchitectuur. 


In de loop van de volgende weken zal RMB zijn visuele identiteit over de hele lijn implementeren en krijgt ook de website een facelift. 


Als u het RMB-logo gebruikt op uw website of in uw marketingmateriaal, werk het dan a.u.b. bij. Alvast bedankt hiervoor. Hebt u nog vragen? Aarzel niet contact met ons op te nemen via info@rmb.be 


Alles (her)begint vandaag, met ons nieuwe logo! !